کارت باشگاه مشتریان چاپ کنید…

کارت باشگاه مشتریان چیست؟

کارت باشگاه مشتریان نوعی کارت هویتی است که برای مشاغل دارای سیستم باشگاه مشتریان مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای شناخت بیشتر این نوع کارت‌ها ابتدا می بایست با این سیستم و تجهیزات مورد نیاز برای ایجاد آن آشنا شد.

باشگاه مشتریان

امروزه جهت افزایش ارتباط  با مشتريان، افزایش و حفظ میزان وفاداری آن‌ها و همچنین افزايش اعتماد نسبت به شرکت‌ها و سازمان‌ها، سیاست،هایی اتخاذ شده است. موثرترین روشی که برای این منظور کاربرد دارد، ایجاد یک باشگاه مشتریان است. این باشگاه همان‌گونه که از نامش پیداست، مختص مشتریان است. توجه داشته باشید که راه اندازی یک باشگاه مشتری در جهت بهبود روابط با مشتريان وفادار کار ساده ای نیست. چنانچه برای این منظور یک مسير صحيح و کم هزينه انتخاب شود، می‌تواند موجب گسترش روابط با مشتريان و در نتیجه موفقيت سازمان گردد.

نرم افزار باشگاه مشتریان

هر نرم افزار باشگاه مشتریان برای انواع مختلف کسب و کارها طراحی شده است و هر یک امکانات متنوعی را از جمله قابلیت استفاده از کارت وفاداری ارائه می‌نمایند. این نرم افزار، استراتژی‌های بازاریابی را به گونه‌ای سازماندهی می‌کند که مشتریان به خرید بیشتر ترغیب شوند.

کارت باشگاه مشتریان

کارت باشگاه مشتریان

کارت وفاداری مشتریان، کارتی پلاستیکی و مشابه کارت‌های اعتباری بانک ها است که جهت شناسایی مشتریانی که عضو باشگاه مشتریان یک مجموعه هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع کارت‌ها در کشورهای مختلف با عناوین گوناگونی شناخته می‌شوند. به عنوان مثال در آمریکا به کارت تخفیف، در انگلستان به کارت وفاداری و در کانادا به کارت امتیازی معروف هستند. خریداران با ارائه کارت مذبور، می‌توانند از تخفیفات یا خدماتی که صاحب باشگاه برای آن‌ها در نظر گرفته است، استفاده کنند.

چاپ کارت باشگاه مشتریان

این کارت‌ها را می‌توان از جنس پی وی سی تهیه کرد تا دوام و ماندگاری بالایی داشته و با کیفیت مطلوبی چاپ شوند. کارت‌های PVC نسبت به دیگر کارت‌ها سبک‌تر بوده و طول عمر بیشتری دارند. می‌توان یک بارکد روی این کارت ها چاپ زد که قابلیت اسکن شدن داشته و به شناسایی مشتری کمک کنند. برخی از آن‌ها نیز از نوع هوشمند بوده و به یک تراشه یا نوار مغناطیسی مجهز هستند که قابلیت ذخیره سازی اطلاعات مشتریان را دارد. چاپ کارت عضویت باشگاه توسط چاپخانه‌ها به روش افست و دیجیتال صورت می‌گیرد.

از آنجایی که چاپ کارت باشگاه مشتریان در تیراژ های بالا انجام می‌گیرد، بنابراین بهتر است که به روش افست، چاپ شوند تا هزینه ‌نهایی آن‌ها کمتر شود.

لطفا رای خود به این مطلب را ثبت کنید
[کل آراء: 8 میانگین: 4.9]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Button